Lediga Jobb

Vi letar nästan alltid efter trevliga och duktiga
människor. Här under hittar du aktuella tjänster.
Vi tar också gärna emot spontanansökningar.

Vi letar alltid efter nya medarbetare.


Vi är ett av de ledande byggentreprenadföretagen i Örebro län. Vi är en professionell organisation med hög kompetens som arbetar med de stora byggprojekten huvudsakligen i Örebro län. Vi är ca 70 medarbetare och omsätter ca 300 miljoner per år. NA Bygg är ett expanderande företag och präglas av framåtanda, utveckling och har en tydlig strategi för att forma det moderna byggföretaget. 

Just nu har vi ej någon specifik tjänst vi behöver tillsätta. Men tror du att du skulle trivas och passa in fint hos oss är du alltid välkommen att skicka in en spontanansökan.

Din ansökan skickar du via mail till gustav.falkenstrom@nabygg.se



Administratör-Ekonomiassistent



Är du en serviceinriktad driven och noggrann person som förutom att tycka om att ge service även trivs med att arbeta med administrativa och ekonomiassistentuppgifter? Då kan du vara den vi söker!

Tjänsten
I den här rollen är du företagets hjälpande hand! Du sköter och har ansvar för vår leverantörsreskontra, personaladministration så som exempelvis planering av personalutbildningar, hälsoundersökningar samt övrig personaladministration.
Vidare assisterar du vår ekonom med andra sedvanliga ekonomiassistent uppgifter.
I rollen ingår även att ansvara för vårt personalkök och se till att det är rent och snyggt.
Uppgifterna är blandade och detta är ett axplock av vad dagarna kan bestå av.

Vem är du?
Du har några års erfarenhet med dig från liknande kontors -/administratörsuppgifter och även vana av både leverantörsreskontra och betalningar. Du har goda IT-kunskaper och behärskar MS Officepaketet väl. Du har minst gymnasieutbildning.
En viktig del i den här tjänsten är att du är en person som har naturlig fallenhet för att ge service och har lätt i kontakt med både kollegor och samarbetsparter. Som person är du noggrann, strukturerad och har förmåga att prioritera då arbetsuppgifterna är varierande. Du är självgående, ansvarstagande och flexibel.

Vårt kontor ligger beläget i Hallsberg. Körkort är ett krav.
Tjänsten är en rekrytering och heltid med start så snart som möjligt.
 
Låter det här intressant?
Rekrytering sker i samarbete med Personalpoolen Mellansverige AB. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Agnetha Paulsson på Personalpoolen, 019- 12 60 74. Söker tjänsten gör du genom att registrera dig med personligt brev och din CV på www.personalpoolen.se/lediga-jobb Sista ansökningsdag är 21 oktober 2019.